Review - Nivea Tonic




Je huid verzorgen is soms een lastig klusje. Wat past nou het beste bij jou? En wat is betaalbaar? Hoe zit jou huid in elkaar? Voor iedereen zijn deze vragen er wel. Nadat ik een hoop goede reacties had gekregen op de Tonic van Nivea, wilde ik 'm ook hebben. Ik ben naar de Kruidvat gegaan en heb 'm ingeslagen. Kijk  je mee wat ik ervan vind? Veel plezier!



De nivea tonic heb je in twee varianten. Één voor de normale huid, en nog een andere voor gevoelige huid. De gene voor gevoelige huid heeft een roze verpakking. Die heb ik niet, want ik heb geen gevoelige huid. Jij wel? Dan is die beter voor jou!







De nivea tonic is er speciaal voor bedoeld om je huid te hydrateren, dus ook gelijk te verzorgen. Hij voorkomt vooral een droge huid, omdat je huid goed wordt gevoed door deze tonic. Ik wilde deze graag omdat het niet alleen om te verzorgen is, maar ook om je huid te reinigen. Dat deed ik eerst met water, maar deze tonic leek me fijner. 



Ik vind de nivea tonic heel erg fijn. Je moet hem met een watje aanbrengen over je hele gezicht. De tonic hoef je er niet af te wassen, je kan het gewoon laten intrekken. Het gaat dan een héél klein beetje tintelen, dat is heel erg lekker! 
Ook vind ik dat de tonic een 'fris' effect geeft. Als je s'ochtends wakker wordt of als je gaat slapen, is het heel erg verfrissend. 


De tonic van Nivea raad ik je zeker aan. Hij verzorgt, hydrateert en verfrist je huid. Voor  €4,04 kan je deze halen bij de Kruidvat of Etos. Ik ben er zeker over te spreken!

Hoe verzorg jij je huid?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014