Hazelnut Cream Pie by Essence

Je nagels gelijk maken aan je huid is iets waar je van moet houden. Genoeg merken hebben geprobeerd je nagels zo te maken, en bij de meeste lukte dat wel. Of het nou budget is of niet. Essence heeft een aantal van deze nude kleuren, en vandaag review ik Hazelnut Cream Pie. Veel plezier!
















Bij één laagje geeft deze lak een niet erg goede dekking. Ik merk wel dat de lak echt heel erg gelijk is aan mijn huid, ook al hou ik daar zelf niet zo heel erg van. Wel lakt deze lak heel erg fijn, binnen een royaal laagje. De droogtijd kan misschien wel iets sneller, maar voor dit bedrag heb je niets te klagen!



Bij twee laagjes is de nagellak nog niet helemaal dekkend, maar voor zo'n lak vind ik de dekking wel prima. De lak is best wel dun, dus er is geen probleem met het uitspreiden van de nagellak. Helaas zie je nog wel het 'witte randje' van je nagels, het is wel het mooiste als dat ook bedekt is. 








Verder vind ik deze nagellak erg fijn lakken. Voor de prijs, €1,69 is de kwaliteit prima. Hij maakt je nagels gelijk aan je huid, maar daar ben ik zelf niet erg fan van. Ben jij daar wel fan van? Dan kan je deze nagellak kopen in een drogisterij zoals de Kruidvat. 

Wat vind jij van nude lakjes?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014