Liebster Award #2





Yup, het 'Liebster Award' is momenteel weer helemaal hot. Totaal ben ik al door meer dan 5 blogs genomineerd, en om mijn eigen blog interessant te houden kan ik ze natuurlijk niet allemaal doen. Ik koos de leukste uit, met de origineelste vragen. Vandaag doe ik het Liebster Award van BijouxAndNails. Veel plezier!



1. Waarom heb je voor jouw blognaam gekozen?
Mijn twitter heette NiceNailss, het was wel logisch om mijn blog te vernoemen naar mijn Twitter, haha. Daar heb ik niet zo over na gedacht, want dit stond eigenlijk wel vast!

2. Blog je voor jezelf, je lezers of de pakketjes?

Bloggen doe je voor alles wat ermee te maken heeft. Zelf vind ik het bloggen heel leuk, de comments die je krijgt zijn ook tof en dan is het ook nog wel eens leuk om af en toe een pakketje op de deurmat te krijgen. Voor alledrie dus. 



3. Wat is je favoriete smaak thee? 

Over het algemeen ben ik niet zo'n theemens. Thee vind ik niet heel erg lekker omdat het niet echt een smaak heeft, met een beetje suiker vind ik het wel lekker. Thee vind ik een saai goedje, maar mijn favoriet? Dat zou dan aardbei zijn denk ik. 

4. Welk voedsel kun je niet door je keel krijgen?

Spinazie, bleh. Het heeft zo'n vieze smaak en wij eten het ook best wel saai. Meestal met een stukje vlees en aardappelen. Meer niet, soms hoor ik nog wel eens dat mensen het in een soort pannenkoek vorm eten. En hun vinden het wél lekker.. 


5. Wat is je grootste talent?

Hm, ik vind het meestal wel lastig om de beste dingen van jezelf te zeggen. Soms is het dat je al heel snel opschepperig klinkt, terwijl ik dat echt niet wil. Maar oké, ik denk dat het video's monteren en zulk soort dingen dan mijn talent is. 

6. Wat is je beste eigenschap? 

Mijn beste eigenschap, dat vind ik zelf niet heel gemakkelijk te bepalen. Anderen vinden dat makkelijker, want die zien je en jij ziet jezelf niet. Ik denk dat misschien aardig of zoiets, maar ik heb eigenlijk geen idee!



7. Kiezen: een eenhoorn als huisdier of v
oor altijd gratis chocola kunnen eten zonder misselijk en dik te worden. 
De 2e! Dat lijkt me echt héérlijk <3



8. Kiezen: nooit meer chocola mogen eten of allergisch zijn voor katten.
Dat staat vast, allergisch zijn voor katten. Ik heb niets met katten en vind het echt geen fijne beesten. Kittens vind ik wel heel erg lief, maar van die zwarte katten die je dan zo aankijken, daar moet ik het niet van hebben. In groep 8 had een jongen een kat aangekeken en toen beet de kat in zijn been en was er een tand in zijn been blijven zitten. Sindsdien durf ik niet meer naar katten te kijken, laat staan in hun ogen!

9. Welk land wil je sowieso bezoeken in je leven?

Amerika!

10. Wat is je allergrootste droom?

Mijn eigen bedrijf oprichten :) 


11. Wat voor soort films en boeken vind jij leuk? (Genre)

Ik denk spannend, grappig, leuk. Niet van de enge kant, maar een boek die alle kanten laat zien en niet al te eng is. The Hunger Games is daar een goed voorbeeld van, dat vind ik écht leuke films! 

Dat was dan het 2e Liebster Award. Ik denk dat dit mijn laatste Liebster Award is die ik doe, want anders wordt het wel heel veel hetzelfde. Sorry voor de andere bloggers die mijn hebben genomineerd! Ik hoop dat je het leuk vond :D

Wat is jou grootste droom in je leven?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014