How To: Party Nails!

Heb jij ook weleens dat je voor je kast staat en heb je een leuke outfit uitgekozen,
Voor een feestje met een super leuke make-up look.
In dit artikel ga ik jullie laten zien hoe je super leuke en makkelijke party nails kan maken!
Hopelijk ga jullie dit ook zelf uitproberen, lees maar gauw mee!


De lakjes die je nodig hebt zijn......
                ---》 een rode nagellak kleur
---》één glitter lakje

In dit geval ga ik er een met zilvere glitters,
En een met verschillende kleurtjes laten zien.


Als eerst doe je gewoon basic de rode kleur op,
En dan even goed laten drogen.
Je kun van te voren ook nog een base coat opdoen.

De twee glitters die ik ga gebruiken zijn,
Die van Essence en van Max nail art, ze zijn allebei heel erg budget je hoeft ook helemaal geen dure glitters te gebruiken.


als eerst de glitters van Essence, zoals je al wel ziet zijn het niet heel erg veel glitters.
als je veel glitters wilt hebben moet je hem echt dippend aanbrengen.
ik zou deze nagellak dragen voor een gewoon feestje, niet voor een klassenfeest ofzo!


2
bij die van Max zag ik al gelijk dat hier veel meer glitters op zaten!
en dat is wel leuk voor bijvoorbeeld als je naar een groot feest gaat of bijvoorbeeld met kerst!

hopelijk vonden jullie het leuk dit te lezen, en heb ik jullie inspiratie gegeven om het zelf uit te proberen :)






© Sjabloon NiceNailss 2014