2 Favoriete Oogschaduw Palettes




hey allemaal ik heb de laatste tijd 2 echte favorieten oogschaduw palletes en die wil ik nu even aan jullie laten zien.



links catrice rechts make-up studio

deze komt dus van de make-up studio uit de lijn the color workshop en hij heet drama queen.


en deze van catrice is te koop bij de drogisterij en heet 010 all nude en kost: 4,99,-


ik laat eerst de swatches van deze zien:



de 1e drie lichte kleuren.


de laatste drie kleuren.. ik vind het heel erg mooi en je kan er van alles mee:)


dan gaan we naar deze.. ik heb deze cadeau gehad dus weet de prijs niet meer:(


bovenste 3 kleuren


middelste 3 kleuren.


onderste 3 kleuren..
ik vind deze heel mooi omdat ze goed gepigmenteerd zijn en het zijn hele leuke winterse kleuren..
wat ik het leukst vind aan deze 2 palletten is dat je aan deze 2 pallete eigenlijk alle looks kan maken voor in de winter..
daarom raad ik om goedkoop te zijn vooral de 1e aan..
hopenlijk vonden jullie het leuk!xx






© Sjabloon NiceNailss 2014