Comic Book Nails





























Ik vind het heel erg leuk om te lezen en dan heb ik het vooral over fixie boeken, stripboeken horen er voor mij dan weer niet bij maar ik heb deze nail-art al wel een paar keer voorbij zien komen en ik vond het tijd dat ik hem eens ging proberen.






























En uiteindelijk was dit het resultaat! Het is niet super netjes en dat komt doordat het een heel erg precisie werkje is.
Ik ben begonnen met al mijn nagels in een verschillende kleur te lakken, toen heb ik de 'tekst wolkjes' wit gemaakt, ze omlijnt met zwart en daarna de woorden of beter gezegd kreten erin geschreven.
Het is een hele klus om het te maken, maar het was leuk om het te proberen. Wel erg jammer dat het er bij mij dan alweer na een dag af ligt..



























Zelf vind ik ze niet super mooi, aangezien het niet echt mooi 'geschreven' is, maar voor een eerste keer vind ik ze nog wel prima.
Ik raak jullie dus zeker aan om deze nail-art ook eens te maken, maar het is hierbij wel handig om een nail-art kwastje te hebben. Zelf gebruik ik gewoon een dun verfkwastje die ook prima werkt, dus dat is ook gewoon een optie.



























Het was een super kort artikel, maar bij NOTD's zijn er eigenlijk ook niet zo heel erg veel dingen te vertellen.

Lees jij veel stripboeken?

Liefs,
Britt







© Sjabloon NiceNailss 2014