New In - Hema Nailpolish




Zoals je al in het filmpje hebt kunnen zien, heb ik een goodiebag mee naar huis gekregen na het HEMA Persevent. In de goodiebag zaten; maskertje, 2 nagellakjes en een kwasten cleaner. Het leek me leuk deze producten te reviewen, dus ik begin maar bij de nagellakjes. Ik heb een lichtblauwe en een paarse mogen bemachtigen, die binnenkort ook in de winkel liggen. Veel plezier!






Dit zijn 2 van de vele nieuwe nagellakjes van de Hema. Ik vind ze heel mooi, maar mijn lakken van de Hema die ik nu heb, daar ben ik niet zo blij mee. De droogtijd is best lang en de dekking is slecht. Zou Hema deze punten verbeterd hebben?





Ik vind van wel! Op beide foto's draag ik 1 laagje van de lakken. De droogtijd vind ik ook nog wel acceptabel. Maar de dekking; dat ben ik niet van Hema gewend. Ze hebben zeker hun beste kan laten zien in de verbetering van deze nieuwe nagellakjes!

Wel merkte ik dat de blauwe nagellak beter is dan de paarse. Misschien zie je dat ook wel op de foto's. De blauwe nagellak ik namelijk veel dunner, maar dekt daardoor beter. De paarse nagellak is wat dikker, maar niet te dik. De paarse nagellak brengt wat minder fijn aan, de blauwe dekt in 2 royale laagjes. 

Conclusie? Ik ben overtuigd! Ik raad je deze 2 nagellaken zeker aan wanneer ze in de winkel liggen. Dit zijn de nummers 24 (Paars) en 839 (Blauw). Je kunt deze 2 nagellakjes met nog véél meer anderen rond de lente in de winkel zien. Ook zijn er een hoop lifestyle producten bij gekomen, die ik ook heel leuk vind!

Ga jij deze nagellakjes kopen?

Liefs, Maaike









© Sjabloon NiceNailss 2014