Liebster Award


Yay, ik ben genomineerd voor het Liebster Award. Dit houd in dat je zelf 9 blogs nomineert  en daar 11 vragen aan stelt. Ik ben genomineerd door WLNA (@We_LoveNailart van twitter, misschien ken je haar wel). Vandaag ga ik haar vragen beantwoorden. Let's get started, Veel plezier!




1. Wat vind je zelf van je blog, zou je nog iets willen veranderen?
Mijn blog vind ik op het moment wel prima. Soms denk ik er wel over om mijn site een compleet nieuwe layout te geven. Maar als ik dat dan voorstel aan andere beauty bloggers vinden ze dat ik het zo moet houden. Wat vinden jullie?

2. Heb je een voorbeeld voor het bloggen?
Hm, ik heb niet écht een voorbeeld. Maar als je dan Julia, Masha, Teske en Vera neemt, zijn dat zo mijn voorbeelden. Het liefste wil ik wel mijn eigen draai aan mijn blog geven, ookal was het voorheen niet helemaal zo. 

3. Werk je graag vooruit met blogposts?
Jaa, héél graag! In het weekend schrijf ik er dan meestal 3 á 4 tot en met Woensdag. Dan kan ik maandag gewoon leren. En dinsdag kan ik dan, bijvoorbeeld, een filmpje opnemen of een artikel schrijven. 

4. Hoelang doe je over één blogpost?
Eigenlijk heb ik dat nog nooit getimed. Ik denk inclusief foto's, bewerken, opzoeken en alles bij elkaar, drie kwartier denk ik. Maar ik weet het niet zeker, dat zou ik dan is bij moeten houden.. 

5. Wat is je favoriete beauty merk?
Essence! Ik vind Essence een heel fijn merk omdat het heel goed betaalbaar is en ik vind de kwaliteit heel goed vergeleken met de prijs. Ook hebben ze altijd wel leuke spulletjes in hun assortiment. 

6. Bestel je wel eens nail art spullen online, zo ja, waar?
Nu eigenlijk niet meer zo heel veel, maar ik had een periode dat ik best wel veel bestelde. Toen was dat vooral bij Helens-Nails, CBC-Beauty en soms nog een andere random webshop. 

7. Hoelang heb je je blog al?
Vanaf 20 Maart. Wiiieeehhh, ik besta bijna een jaaarr! Daarvoor ga ik een hele grote winactie organiseren, waarschijnlijk met Trind :D

8. Hoeveel nagellakjes heb je?
Het spijt me, maar ik het werkelijk geen idee. Ik gok zo rond de 200? 

9. Wat is je favoriete beautyproduct allertijden?
Nagellakkkk!!

10. Krijg je wel eens pakketjes van webshops?
Jaa, dat krijg ik wel regelmatig. Maar nu valt het wel weer mee. Vroeger mailde ik heel erg veel bedrijven, toen kwamen er toen ook heel veel unboxing etc. online. Dat vonden lezeressen saai, maar ik blogde, achteraf, toen alleen maar voor de pakketjes, denk ik. 

11. Welke beautyblogger zou je graag willen ontmoeten?
Julia! Je zult zeker denken van Masha, Teske, Vera.. Maar nee! Ik wil heel graag Julia ontmoeten. En misschien gaat dit wel gebeuren, want we gaan donderdag allebei naar het persevent van de HEMA. Hopelijk zien we elkaar. Dan ga ik vloggeennnn ^.^

Dat was dan de Liebster Award. Ik vond het heel erg leuk om te doen, maar ik tag helaas niet verder. Ik heb al wel eens mensen verder getagd, en ik vind het niet heel leuk om bepaalde mensen meerdere keren te taggen. Ik hoop dat je het leuk vond :)

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014