7x NOTD



Hoi allemaal,

Omdat ik de 24 uurs gastartikel challenge z’n leuk idee vind heb ik (Tessa) ook een artikel ingestuurd!
Ik ga jullie 7 verschillende NOTD’s laten zien!



1.  Ik heb hier een lila lakje van MAX gebruikt en vervolgens met een dottingtool een bloemetje gemaakt.

2.  Met de nail-art striper van Etos heb ik deze leuke french manicure gemaakt.

3.  Over een blauw lakje van Catrice (13 shopping day at bluemingdales) heb ik de glitter top-coat van essence gebruikt (15 glitter on me)

4.  Over de zwarte lak van MAX heb ik de geweldige blauwe glitter lak van Essence aangebracht (10 glorious aquarius)

5.  Ik kocht deze leuke nep nagels bij de action, even bij vijlen en je nagels zien er erg leuk en natuurlijk uit!

6.  Over een prachtige groene lak van MAX heb ik de glitter top coat (15 glitter on me) van Essence aangebracht!

7.  Ik heb hier eerst een nagellak van Catrice gebruikt (niet meer te koop) met daarop een leuke nagel sticker van Essence

Liefs Tessa,










© Sjabloon NiceNailss 2014