Photo Diary NiceNailss #6



De afgelopen weken had ik gewoon school. Maar er kwamen in die paar weken wel een paar leuke dingen, zoals skiën, en nog veel meer. In deze NiceNailss Diary ga ik mijn afgelopen 2 weken laten zien. Tenminste, alleen de hoogtepunten waar ik foto's van had. Veel plezier!






Deze week begon ik op Zaterdag, met skiën in SnowWorld. We gaan nu om de week, naar Snow World om te skiën, 3 weken lang. We gaan namelijk in de voorjaarsvakantie naar Duitsland, en dan moet je alles weer een beetje oppikken! Het was heel leuk, deze zaterdag, vandaag, ga ik weer. 

Maandag kreeg ik een mailtje van de HEMA, omdat ik naar hun pers event mocht!


Dinsdag was ik ziek. Hmm.. Ik voelde me echt niet lekker om naar school te gaan. Het boek 'Vlammen' had ik voor een deel verder gelezen. Die dag daarna kon ik gelukkig weer naar school! 

Donderdag keek ik Wie Is De Mol? ! Volgens mij is Jan Willem de mol. Ik heb regelmatig contact met BijouxAndNails, en zij heeft heel veel aanwijzingen over Jan Willem. Vraag aan haar maar alle aanwijzingen, het is echt zo! 



Vrijdag ontving ik het pakketje van Diane, en daar maakte ik een nailart mee. Ik vond 'm zelf wel mooi gelukt. Die dag daarna moest ik hockeyen, en toen was mijn nailart helemaal verpest, jammer! 

Zaterdag moest ik hockeyen. We hadden 5-2 en 4-2 gewonnen. Ik speelde maar 1 wedstrijd omdat ik de andere was uitgeroosterd. 


Na het hockeyen gingen we nog even langs het Science Center in Delft. Dit is een soort museum, center, waar je van alles kan doen wat met wetenschap te maken heeft. Er was bijvoorbeeld een treintje dat op stikstof vloog, hoe cool!



Zondag ging ik langs bij mijn Oma. Daar heb ik een nailart gemaakt op basis van deze foto die Julia tweette. Je hebt daar al een NOTD van kunnen zien. Ook leerde ik voor school, want ik had die week, nu nog steeds, heel veel toetsen. Mijn planning op mijn white board vind ik heel handig, want dan kan ik precies bijhouden wat ik al heb gedaan/gehad. Op het moment zijn er nog maar 4 hokjes ingevuld, en er is er alweer 1 bij gekomen. Zo blijven we wel bezig, haha. 


Dinsdag kocht ik een app waarmee je hele leuke collage's/shapes kan maken. Ik wilde deze app graag omdat ik daarmee de foto voor op mijn site kon aanpassen. Dat is gelukt! Vinden jullie deze mooier of de vorige? Ook maakte ik de collage van mijn zusje en mij in de zomer. Ik verlang weer naar het mooie, warme weer!

Dinsdag was mijn broertje jarig, hij werd 13. Ik ging voetballen met mijn broertje, neefje en zusje. Het was een regenachtige dag, het veldje bij ons huis was niet bepaald droog. Mijn broek was daarom helemaal nat geworden. Deze foto Whats Appte ik naar de groep waar ik graag mee chat, allemaal meiden van twitter! Onder andere Julia en BijouxAndNails. 

Woensdag ontdekte ik deze schattige nailart op instagram. Waarschijnlijk ga ik deze maken voor een challenge, die maandag online komt. Daar kan je maandag meer over lezen!


Donderdag leerde ik voor Engels, want ik had vrijdag een SO. Het waren echt heel erg veel woorden/zinnen.. 
Ook verzorgde ik mijn nagels weer eens met Trind, want door de nail harderner deden mijn nagelriemen pijn. Echt een raar idee, haha! 

Dat waren dan mijn afgelopen 2 weken. Ik had niet van elke dag een aantal foto's, maar ik vond het leuk om af en toe is wat fotootjes te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en ik bedankt jullie hoe dan ook voor het lezen.

Wat heb jij deze week gedaan?

Liefs, Maaike








© Sjabloon NiceNailss 2014