Verzorgingsproducten Trind

Hei daar!

Ik ga jullie even informeren en vertellen over de verzorgingsproducten die ik van Trind toegestuurd heb gekregen!


Het 1e product, vanaf links gezien is de Nail Brightener. Trind zegt; Beschermende en verfrissende lak. TRIND Nail Brightener geeft je nagels een verfrissende en natuurlijke 'French look' en camoufleert kleine imperfecties met maar één laagje.
Dit product kost €13,95
Mijn Mening: Ik vind dat deze lak je nagels wel een mooie french look geeft, maar het laat een soort paarse gloed achter. Het lijkt net alsof je topcoat hebt opgedaan die verkleurd is naar paars. Dat is wel heel erg jammer. Het kwastje is wel heel erg fijn!

Het 2e product is de Ridge Filler. Hier heb ik nog nooit van gehoord, Trind zegt; Trind Ridge Filler is een base coat die ribbels en oneffenheden in de nagels opvult zodat een glad, egaal oppervlak ontstaat voor het aanbrengen van nagellak.
Mijn Mening: Ridge Filler vind ik heel erg fijn, maar soms is het ook wel heel erg onhandig! Ridge Filler zorgt ervoor dat je je nagellak goed kan aanbrengen op een plat vlak, maar het laat een soort bubbeltjes achter nadat je je topcoat hebt aangebracht. Ook is deze nagellak soms veel te dik, er blijven een soort 'haren' aan vast zitten!

Het 3e product is de Nail Repair Natural. Weer een verrassing! Trind zegt hierover; Trind Nail Repair is een effectieve nagelversterker voor sterke en soepele nagels. De unieke formule van TRIND verbindt de eiwitmoleculen met elkaar, waardoor een rigide structuur ontstaat die de nagels sterker maakt.
Dit product kost €12,95
Mijn Mening: Dit is écht een heel erg goed product! Het verstevigd je nagels erg goed en zorgt er niet voor dat je nagels afbreken, dit is voor mijn echt hét product dat mijn nagels nodig hadden!

Het 4e product is de Cuticle Balsem. Trind zegt hierover; TRIND Cuticle Balsem is de perfecte verzorging voor droge nagelriemen. TRIND Cuticle Balsem bevat vochtinbrengers en houdt het natuurlijke vocht lang vast, ook als je handen worden blootgesteld aan zon water ect. TRIND Cuticle Balsem is vetvrij.
Deze balsem kost €13,95
Mijn Mening: Cutricle Balsem verzorgd je nagelriemen erg goed en heeft een lekkere geur. De geur ruikt erg verzorgend en het is gemakkelijk aan te brengen! Voor droge nagelriemen echt een goede oplossing. Ik had 'm niet echt nodig omdat ik van mezelf al erg mooie/goede nagelriemen heb.

Welk product lijkt jou het best voor jou nagels?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014