NNRW: Action Palettje 'Hot Colors'


Hoi Meiden,

Ik ben pas gaan winkelen bij de action, en ik zag de Palletjes liggen die ik ook ergens anders al had gezien! Eerst waren ze €0.89 maar bij de kassa hoefde ik maar €0,45 te betalen! Lees je mee?


Ik vind dit palletje erg mooi, omdat het zoals er ook op staat, lichte en zomerse kleuren zijn. Ik snap alleen niet waarom er donkergroen in zit, want dit draag ik niet zo snel in de zomer!

Volgens mij heeft Action wel z'n best gedaan om alles er mooi en lux uit te laten zien. Want dit is namelijk een heel andere verpakking dan de andere producten van Action. Want die zijn normaal gewoon helemaal zwart met de titel en de gebruiksaanwijzing erop. Ze hebben normaal nooit een roze deel, maar dat ik ook wel weer mooi.

Er staat op 'with mirror' maar die is echt minimaal. Als je de foto rechtsboven ziet, en dan het onderste deel. Waar de roze letters op staan, als je die omklapt is dat de spiegel. Ik vind 'm erg klein, maar als je 'm in je tas meeneemt, is dat natuurlijk wel heel handig.

Verder vind ik de kleuren van de palletje erg mooi. Ik vraag me af of ze een mooie dekking hebben en of ze mooi gepigmenteerd zijn. Ik zou zeker ook even zo'n palletje kopen, want het is het geld zeker waard!

Heb je geen geld en wil je dit liever winnen? Kijk dan op lovenaiilss.blogspot.nl , ze heeft een winactie waarbij je dit palletje kan winnen! Klik hier om haar site te bezoeken.

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014