NNRW: 24Cases

Hee Meiden,

Ik heb pas contact gehad met 24Cases. Dit is een site waar je hoesjes kan kopen, of een skin sticker. Ik heb een Skin Sticker toegestuurd gekregen en deze mag ik vandaag voor jullie reviewen! Lees je mee?
Ik vind het echt een héél erg leuke skin sticker! Het maakt je telefoon helemaal anders! Het ziet er zó tof uit! Eerst droeg ik namelijk steeds het hoesje van OntwerpEenCase , maar zo zie je je telefoon ook is van een andere kant. Het heeft wel een leuk effect, want het is heel erg vrolijk, en je bent je telefoon niet gewend met een sticker op de voorkant.

Ik vind het design van de sticker echt heel erg cool! Je hebt nog meer van deze stickers. Wil jij ook zo'n hele leuke sticker voor op je telefoon? Neem dan snel een kijkje op 24Cases.
Ik vraag me alleen af hoelang zo'n skin sticker blijft zitten!

Heb je al op de site van 24Cases gekeken en vindt je het misschien te duur? Volg dan nu 24Cases op Instagram , en zie de code bij hun laatste foto. Ontvang dan 20% korting op je bestelling! Dus wat doe je hier nou nog? Ga snel naar de site van 24Cases!

Ik hoop dat je ook wat gaat bestellen, want 24Cases is gewoon dé site om jou telefoon helemaal op te pimpen! En volg 24Cases ook gelijk op Twitter & Facebook , voor de laatste nieuwtjes!

Wat alleen wel een nadeel is, je telefoon is helemaal niet beschermd. Dus ik heb er weer een hoesje omheen gedaan,  omdat ie anders niet blijft zitten!

Liefs,
NiceNailss









© Sjabloon NiceNailss 2014