Selfmade: Striped Nails

Heihoi!

Ik ben weer lekker bezig geweest met nailarten, en zag op Instagram en mooie nailart om na te maken. Hij is best wel simpel, maar je moet er wel een goede stiper voor hebben. Zelf had ik eerst geen striper, want ik heb deze striper gewonnen bij de battles van @Sweet_Polish op twitter  :) Lees je mee?


Deze nailart heeft me niet veel tijd gekost, het is een kwestie van gewoon nailarten. Maar hoe maak je dit? Heel erg simpel, ookal ziet het er moeilijk uit!

  • Lak eerst je nagels in een basiskleur. Dit maakt helemaal niet uit. Je kan natuurlijk ook zwart gebruiken, als je maar een lichtere kleur gebruikt waarmee je de rondjes gaat maken.
  • Gebruik een lichte kleur, in mijn geval heb ik wit gebruik op paars. Ik vond dit mooi bij elkaar staan en ik had geen andere keus. Ik wilde gewoon graag een nailart maken met deze striper! Je maakt eigenlijk gewoon bolletjes, wel grote want anders is he straks moeilijk om de streepjes te maken.
  • Nu ga je beginnen met de streepjes. Je strekt eerst de rondjes door, op het wit maar net niet op het paars. Je tekend de lijnen verder, en dan ben je eigenlijk klaar!
  • Naturlijk moet je wel topcoat gebruiken om deze nailart te beschermen, je wilt natuurlijk niet dat je nagels starks helemaal lelijk zijn!
Ik hoop dat je dit een leuke nailart vindt! Ik vind 'm in elk geval superleuk. Hij is makkelijk en ziet er toch wel wat lastig uit!

Wat vind jij van deze nailart?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014