NNRW: Rimmel Lipgloss

 
Hoihoi,

Ik ga in dit artikel de Rimmel Lipgloss van Rimmel Make-up reviewen. Eerst hoorde deze niet bij de NNRW, maar ik heb deze eraan toegevoegd, omdat ik met Make-up bestellen contact had gehad. Ik ga vandaag de Rimmel Vinyl Gloss Lipgloss reviewen.


Zelf ben ik niet heel erg fan van kleuren of andere dingen op je lippen. Ik heb liever labello of een lipsmacker. Maar ik zal vandaag de Lipgloss wel even op doen, omdat ze het anders niets voor niets hebben opgestuurd!

Ik vind het een mooie kleur. Hij  is gelukkig niet nude, want ik hou daar echt niet van! Dan zie je soms van die Tv-programma's waar meiden dezelfde kleur lippen hebben als huid. Ik vind dat echt niet mooi! Hoe zit dat  met jou?

De lipgloss dekt best goed op je lippen en glimt mooi. Ik heb geen idee wat je over lipgloss kan zeggen, omdat ik het bijna niet heb! Ik hou meer van oogpotloden, mascara's, oogschaduw of andere dingen voor op je ogen/gezicht te reviewen!

Ik hoop dat ik jullie voldoende informatie heb gegeven , je kan deze lipgloss kopen bij  Make-up Bestellen . Deze lipgloss kost €9,99 maar als je deze niks vindt, kan je natuurlijk even rondkijken op hun site!
Make-up Bestellen is een site waar je allerlei soorten make-up kan kopen, van allerlei verschillende merken. Van Pupa tot Rimmel en van Rimmel naar Bourjoirs.  Ik zou er zeker even een kijkje nemen!

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014