Shopblog; Action & Kruidvat

 

 

 
Hoii,

Ik ben pas lekker wezen shoppen bij de Kruidvat en de Action. Niet veel gekocht, maar wel een paar leuke dingetjes! Kijk je mee?


Ten eerste van Catrice een Oogschaduw. Ik ben hier erg blij mee! Hier heb je al een Review over gezien, maar ik vond het 'm toch waard om even in deze shopblog te laten zien! Hij kostte €1,45

Dan van de Action 2 dingetjes. Ik heb de oogschaduw palletjes! Yeah! Ik ben er echt heel erg blij mee, er zitten 10 kleuren in 1 doosje, voor maar €0,50 per doosje! Dat is echt heel erg goedkoop. Wil jij ook eens Action producten proberen? Ik raad het je zeker aan! Alles is heel erg goedkoop. Ik bedoel, 10 kleuren voor €0,50, heb jij het wel eens zo goedkoop gehad?!
Ik heb deze palletjes in de kleuren; 'cool colors' & 'hot colors' .


Wil je vaker shopblogs? Vond je dit leuk/niet leuk? Zet het dan even in de comments!

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014