OOTD: Lekker Zomers!


 Heei!

 Ik heb vandaag iets nieuws, wat nog nooit voorbij is gekomen op mijn blog. Het leek me leuk om dit eens te doen dus vandaag is de 1e OOTD! Voor degene die niet weten wat een OOTD is; OOTD is een soort tag die je op je blog zet en de afkorting betekend Outfit Of The Day. Hierin ga je laten zien wat je die dag aan hebt gehad en waar je al je kleren/sieraden gekocht hebt en hoe duur ze waren. Veel plezier!

Vandaag had ik best wel simpele, zomerse kleren aan. Het was best wel standaard, maar ik vond het wel leuk om aan jullie te laten zien.


Dit shirtje heb ik bij de Sting gekocht, iedereen kent deze winkel wel! Trendy en altijd leuke kleren. Leuke broekjes, shirts en sierraden! Deze was in de aanbieding. Voor maar €5,- ! Daar kan je 'm natuurlijk niet voor laten liggen?

De birkenstocks heb ik nog van vorig jaar, en heb echt geen idee (Sorry!) hoe duur ze waren, ik ga niet zeggen wat ik denk, want dan krijg ik straks allemaal boze comments! :P Het broekje is van &NOW. Het is een LE , want dat stond in het lipje. Ik vind het een leuk broekje, maar ook van deze weet ik de prijs niet, i'm so sorry!


Dan het strikje en het armbandje, dit zijn niet echt kleren maar gewoon assecoires. Het armbandje zou je zelf kunnen maken, maar deze kan je niet ergens kopen in nederland. Echt jammer! Waarom verkopen ze niet van die armbandjes in Nederland?
Het stikje kan je uiteraard wel in Nederland kopen. Heel erg standaard van de Etos!


En dan zijn we aangekomen bij het makeup, dit is ook niet heel erg bijzonder. Gewoon van Esence en Hema, super simpel! Ik vind de Mascara van Essence echt superfijn, je krijgt er alleen een beetje spinnepoten van, jammer!

Prijslijst:
Shirtje: Sting €5,-
Broekje: &NOW*
Slippers: Shoeby*
Armbandje: Markt €3,-
Nagels: Safari €1,59 , Striper, Topcoat NYC 'Grand Central Station €2,39*
Strikje: Etos €4,70*
Mascara Essence: 'Get Big Lashes' €1,69
Oogpotlood Hema:'Köhl Potlood'  €2,-
 
Dit was dan de 1e OOTD! Ik vond het heel leuk om te doen, ik hoop dat jij het ook leuk vondt om te lezen :D Wil je vaker een OOTD? Zet het dan even in de comments! Wanneer je iets mist, of iets speciaals wilt zien, kan je dit even meldn in de comments of je kan een mailtje sturen naar nicenailss13@gmail.com!

Wat vind jij van deze OOTD?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014