Selfmade: Roze Tribal Nails

Hoihoi!

Ik ben weer lekker bezig geweest met mijn nagels, dit keer een roze tribal nailart. Ik heb dit ook al een keer in het blauw gedaan! Kijk je mee?


Dit is niet een hele moeilijke nailart, maar je moet er wel even de tijd voor nemen. Ik zal vertellen hoe je te werk gaat;
  • Lak je nagels een kleur roze. Het liefst een licht roze.
  • Gebruik een make-up sponsje en gebruik allemaal verschillende kleuren roze. Dep dit steeds op je nagels zodat ze niet meer 1 kleur zijn.
  • Als je nagels droog zijn doe je er een glitter topcoat overheen. Dit laat je ook weer drogen.
  • Daarna maak je de tribal nailart op je nagels, eerst een streepje, stipjes, driehoekjes, stipjes en streepjes. Als je dit geen leuk design vindt, kan je ook een andere soort tribal gebruiken.
Welke nagellak heb ik gebruikt?
- 'blanc' van Essie
- witte striper van de action
- 'Free Hugs' van Essence
De andere kleuren roze kan je zelf bepalen.

Wat vind jij van mijn nagels?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014