Turtorial: Mint Ooglook

Heihoi!

Zomer. In de zomer ben je natuurlijk meer bezig met leuke kleuren en ooglooken. Ik ben daar dit keer ook mee bezig geweest, omdat ik er sowieso zin in had, en ik wilde graag weer een turtorial online zetten. Ik heb hie een aantal producten gebruikt, waarvan ik weet dat jij deze zeker in huis hebt! Kijk je mee?


Ik ga in dit artikel aan jullie vertellen hoe je deze leuke ooglook maakt!

1. Gebruik een base voor je oogschaduw. Ik heb niet echt een base, dus ik heb van Catrice een oogschaduw gebruikt in '070 Double Espresso Macchiato, Please!' en dan heb ik hiervan de lichte kleur gebruikt.
2. Ik heb met de kleur '650 Petrol Shop Boys' van Catrice de helft van mijn ooglid blauw gemaakt. Ik heb daarna nog wat licht toegevoegd, om een mooi ombre effect te creëren.
3. Dan heb ik met de eyeliner van Essence een lijntje onderop mijn oogli getekend met een wing. Het is een hele kleine wing, want je ziet 'm ook niet helemaal op de foto.

4. Toen had ik nog wat mascara aangebracht van Essence in 'Get Big Lashes' , 'Volume Boost Mascara'. Ik vind dit een erg fijne mascara, omdat je maar heel erg weinig hoeft aan te brengen om mooie wimpers te krijgen. Wat alleen wel jammer is dat je er een soort spinnenpoten van krijgt. Je zou deze mascara eigenlijk moeten combineren met  een heel erg dunne mascara.
5. Als laatste heb ik nog een oogpotlood onder mijn oog aangebracht. Ik heb trouwens geen mascara op op mijn onderste wimpers.

Om deze ooglook helemal na gemaakt te krijgen, moet je deze producten gebruiken;
  • 070 Double Espresso Macchiato, Please! Catrice
  • 650 Petrol Shop Boys Catrice
  • Köhl Oogpotlood Hema
  • Eyeliner Pen Essence
  • Get Big Lashes Essence
Ik hoop dat je deze ooglook leuk vondt, ik in elk geval wel want ik vind dat ie niet te veel is. Je kan 'm gewoon altijd dragen of natuurlijk op doen als je naar een feestje gaat!

Wat vind jij van deze ooglook?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014