NNRW: Nivea Deo 'Pearl & Beauty'

Hoii Meiden!

Vandaag weer een review van de NNRW! Ik ga vandaag aan jullie vertellen wat ik vind van deze deo :)
'Pearl & Shine' , de naam zegt het al, lekker voor meiden natuurlijk! Hij ruikt lekker zoet en spuit best fijn. Er staat op de verpakking dat ie 48h op je oksels blijft zitten. Maar is dat echt zo?

Als het aan mij ligt niet. Stel: Je spuit s'ochtends rond 9:00 je deo op, dan zit hij de volgende ochtend er toch ook nog niet op? En die avond, dan ruik je de geur echt niet meer hoor! Misschien dat de geur in je kleren zit, maar meer niet!

Ik vind dat de deo Pearl & Beauty een fijne deo is en een mooie verpakking heeft. Hij ziet er heel vrouwelijk uit en je kan 'm natuurlijk gebruiken als meisje en als dame. Hij heeft een fijne zoete geur die je bijna als een luchtje zou kunnen dragen.
Ze beweren op de verpakking dat je een 'mooie gladde huid' van krijgt, maar ik vind dat hij gewoon net zo is als de andere deo's. Hoe zou een deo je oksels moeten beïnvloeden?
Je huid kan echt niet ineens heel zacht worden doordat je een deo spuit. Dat zou toch raar zijn?

Je kan deze deo halen bij de Etos, Kruidvat, Trekpleister en misschien wel Hema. Ik hoop dat je wat aan deze review had en weet of je 'm nu ook gaat kopen!

Liefs,
NiceNailss









© Sjabloon NiceNailss 2014