HEY! Waarom niet elke dag een artikel?!

HEY!

Weet jij waarom ik om de dag een artikel had? Ik wel! Ik was op vakantie, wanneer ik dit aan het schrijven ben, zit ik nog lekker thuis en ga ik over 2 dagen weg, lol!


Ik was lekker op vakantie naar Frankrijk! Heerlijk! In de 1e anderhalve weer gingen we naar Frankrijk (logisch!) naar de bergen. Dit hebben we vorig jaar ook gedaan, lekker tokkelen in de bomen enzo! Dat hebben nu weer gedaan!
Ik kan nu nog niet extreem veel vertellen, omdat ik het (nu op dit moment, dat ik dit aan het schrijven ben) nu nog niet heb meegemaakt!

Er komt nog een artikel online waarin ik ga vertellen hoe het was enzo, maar ik moest jullie even vertellen waarom ik om de dag een artikel deed, want anders moet ik wel héél veel gaan plannen!

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014