NNRW: '15 Coty Paris'

Hee Meiden,

Vandaag weer een NNRW artikel voor jullie, dit keer over een nagellakje van Miss Sporty! Miss Sporty is over het algemeen een budget proof merk die eigen wel alles heeft qua makeup. De beauty producten van Miss Sporty zijn te koop in drogisterijen. Lees je mee?


Dit lakje heet; 15 Coty Paris, zoals je ook al in de titel kunt lezen. Ik vind het een erg mooie en chique kleur. Ik heb deze nagellak nog niet heel erg vaak gebruikt, omdat hij niet erg goed dekt.
Eigenlijk is dit een soort van shimmer topcoat, maar dan voor nagellak. Je gebruikt bijvoorbeeld een mooie, lichte kleur roze en doet deze nagellak er dan over heen als topcoat.

De eerste keer dat ik dit nagellakje gebruikte, was op mijn moeders nagels. Ik had wel het idee dat ie goed zou dekken, maar nee, dat viel hard tegen. Het is meer dat je hele kleine glittertjes op je nagels ziet liggen en meer niet. Een beetje een glans maar je kan je nagels nog erg goed zien. Je zou deze nagellak 3 keer moeten aanbrengen voordat ie erg goed zou dekken.

Daarentegen dekken de andere nagellakjes van Miss Sporty wel goed, mijn zusje heeft er 3 van en ik ook. Daar is het maar dat je ze maar 1á2 keer aan hoeft te brengen. Dat komt ook omdat wij veel vollere en fellere kleuren hebben. Daar zitten ook geen glitters in, en hier wel.

Wat vind jij van deze nagellak?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014