Unboxing Trind

Hee Girls,

Ik heb een tijdje terug contact gehad met Trind, ze zouden met een paar lakken om te swatchen opsturen en verzorgingsproducten. Dit is het geworden! Ongelooflijk toch?!


Ten eerste wil ik Trind heel erg bedanken! Ik vind dit echt heel erg cool! Maar waarom heb ik dit nou allemaal gekregen? Dat ga ik nu met jullie bespreken!

Ik heb dit opgestuurd gekregen om te reviewen en om te swatchen! Heel erg leuk. Dit is de LE van Trind. Dit is de LE van het najaar, ook wel genoemd; de winter en de herfst. De lakken die je op de foto ziet is de hele collectie.
Ik vind het echt hele mooie kleuren, heb zijn échte winter kleuren. Sommige kleuren vind ik heel erg metallic, maar dat heeft wel weer iets van de winter.
Ik vind het heel erg mooie kleuren, maar ik zou er niet een nailart op maken, omdat ze een soort glans hebben en dat past niet bij nailart. Ik zou ze gewoon blanco dragen!

Natuurlijk komt er nog een apart artikel over de lakken en over de verzorgingsproducten! Hoe zou ik het hierbij kunnen laten?!

Wat vind jij van deze lakken?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014