Nagellak Tag

Heei!

Ik heb weer een nieuwe tag, de Nagellak Tag! Het is een tag waarbij je vragen over nagellak en over je eigen nagellak gaat beantwoorden. Ik heb nog nooit echt een tag gedaan die meerdere blogs ook doen, dus het leek me leuk om dit ook een keer te doen! Ik hoop dat je deze tag ook zo leuk vindt als mij!



1. Uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?
Ongeveer 110, ik weet het niet precies, omdat ik nooit bezig ben met de hoeveelheid van mijn nagellak! Ik kijk meer naar de kleuren die ik graag wil hebben!

2. Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Catrice, ik weet het niet zeker, maar ik heb wel zo'n idee. Ik heb heel erg veel gekocht toen het hele assortiment van Catrice met 50% was afgeprijsd!

3. Wat is de meest voorkomende kleur in jou stash?
Roze! Ik weet niet waarom, want ik draag niet erg vaak roze. Maar als je nagellak aan het kopen bent, koop je altijd wel iets van roze. Het is gewoon een heel erg leuke kleur en ik wordt er blij van ! :)

4. Welke kleur mis je nog in jou stash?
Volgens mij geen een. Ik heb nog niet glow in the dark nagellak, maar dat is niet echt een kleur. Ik mis wel een merk; OPI!

5. Welke nagellak draag jij het meest?
Dat heb ik niet echt, ik draag meer gewoon nailart. Ik heb nooit dat ik een kleur los heel vaak draag. Ik vind Snap Happy van Essie wel een hele mooie kleur!

6. Gebruik je topcoat?
JA! Ik vind dat topcoat een supermooie finish aan je nagellak/nailart geeft!

7.  Hou je van shimmer/glitters of hou je meer van een créme finish?
Ik weet niet echt wat hiermee bedoeld wordt, maar ik hou niet erg van glitters. Ik vind dit heel erg onhandig omdat je het er bijna niet af krijgt en je watjes gaan er helemaal kapot van!

8.  Voel je je kaal als je geen nagellak draagt?
Niet echt, maar ik vind het wel mooier als ik gewoon nagellak draag. Ik vind mijn nagels bloot niet erg mooi. Daarom doe ik meestal wel iets op, al is het maar topcoat!

9. Hoeveel nagellakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Geen! Helaas, want ik ben aan het sparen voor een nieuwe laptop :) En dan kan ik mooiere filmpjes voor jullie maken en heb ik een beter bewerk programma voor de foto's voor op mijn blog ;D

Ik hoop dat jullie de Nagellak Tag leuk vonden! Als je nog meer leuke tags weet, zet dit dan in de comments!

Liefs,
NiceNailss








© Sjabloon NiceNailss 2014