NNRW: Catrice '800 Heavy Metallic'

Hoii,

Vandaag weer wat over de NNRW! Dit keer over een mooie metaalachtige nagellak van Catrice.


Deze nagellak vind ik écht heel mooi. Het heeft een soort gloed, ik weet niet goed hoe ik dit kan uitleggen, maar ik vind het er wel tof uitzien. Ook heeft deze nagellak een goede dekking, omdat ie na een laagje al dekt. Ik gebruik meestal wel 2 laagjes, omdat ik dit er beter en verzorgder uit vindt zien.

Dit nagellakje van Catrice kostte €2,60 . Je zal wel denken, normaal zijn ze toch €3,- ? Inderdaad, maar ik heb deze gekocht toen het nieuwe assortiment er nog niet was. Deze kostte daarom niet eens €2,60 , maar €1,30!
Ik vind het wel jammer dan Catrice nu €3,- kost, want ik koop sneller Catrice wanneer het nog in de 2 euro is!
Ik ga nu gewoon weer wachten totdat er weer uitverkoop is en dan koop ik lekker weer al m'n Catrice in! En jij?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014