NNRW: Catrice '650 Petrol Shops Boys'

Hee Daar!

Vandaag een Review van Catrice voor de NNRW.


Ik ben pas naar de Kruidvat geweest, daar waren een aantal producten van Catrice in de reclame. Bijvoorbeeld de hele LE 'glamnoza' en sommige oogschaduws en foundations. Ik wilde een oogschaduw van Catrice en zag deze. Ik vond het een mooie kleur en heb 'm meegenomen!
Deze kostte €1,45 , want ik had 50% korting. De LE was ook helemaal 50% korting.

De kleur, ik vind 'm zo mooi! T'is een mooie zomerse kleur. Alsof je tegen de hemel aankijkt, toch? Ik heb 'm geswatcht op mijn arm, en ik vind 'm goed dekken. De foto is alleen niet heel erg mooi door de belichting.

Ik vind sowieso de doosjes van Catrice Cosmetics héél mooi. Dat komt omdat ie doorzichtig is. Dat heeft gewoon iets lux. Ookal is het plastic, je kan 'm heel makkelijk meenemen in je tas en kan 'm bij elke look wel gebruiken!

Willen jullie dat ik een look voor je ogen verzin, en dit als turtorial in een artikel zet? Laat het even weten bij de comments!
Ik hoop dat je het een leuk artikel vond!

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014