Swatches Trind 'Beauty of Nature'

Hei!

Ik ga nu de swatches van Trind 'Beauty of Nature' laten zien! Ze zijn echt heel mooi :) Ik heb bij elke lak 2 laagjes aangebracht, zoals je ziet, sommige dekken erg goed, en anderen niet.


CC1197: Ik vind dit een mooie herfst kleur, het is net de groen van de blaadjes! Alleen vind ik dit wel een van de slechtst dekkende lakken, je zag 'm bijna niet bij het 1e laagje! Als je bij mij witte deel kijkt van mijn nagel, zie je dit nog zitten, dat vind ik jammer.
CC187: Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, ik vind het niet echt een herfst/winter kleur, het zou misschien ook een blaadje uit een boom kunnen zijn, maar dan kloppen de glitters weer niet! Wat vind jij van deze kleur?
CC197: Dit vind ik een echte winterse kleur, omdat hij donker is en het doet me denken aan de lucht in de winter. Somber en broos, ook wel een beetje een nacht waarin het zou gaan kunnen onweren. Dit is natuurlijk ook een mooie kleur voor een disco feestje !

CC192: Kijk, dit in vind nou een échte blad kleur! Herken jij ook het blaadje al in deze kleur? Als je deze lak op zou hebben, zou ie helemaal passen bij het blaadje! Oke, genoeg over blaadjes! Ik vind dit echt een mooie herfst kleur, ik zou deze niet dragen in de winter, omdat de winter meer in het thema blauw is.
CC186: Dit is nou een echte glamour kleur, hier zou je zo Lady Gaga mee voor bij zien kunnen lopen! Ik vind dit wel echt voor de winter, omdat het iets weg heeft van sneeuw. Je kan deze kleur ook combineren met CC194!
CC196: Ja, dit is ook een herfst kleur, het pas echt bij de herfst! Ik heb het idee dat Trind echt heeft nagedacht welke producten ze in deze LE zouden gebruiken, want het past echt allemaal bij hun thema; Beauty of Nature. Het heeft allemaal met de natuur te maken in de winter/herfst!

CC185: Ik vind dit een echte sneeuw kleur, wanneer je dit op zou doen met sneeuw , zou je echt bij de sneeuw horen! Haha, nu even serieus :) Deze kleur heeft ook een mooie glans, het heeft een soort gloed, omdat er links op al mijn nagels een soort witte vlek zit.
CC194: Deze kleur is dan wel weer iets voor in de winter en voor in de herfst. Ik zou 'm sneller dragen in de winter, omdat hij blauw is, en ik vind blauw mooi passen bij de winter. Je zou bijvoorbeeld al je nagels deze kleur kunnen maken en je ringvinger dan wit met een mooie nailart!
CC193:  Deze kleur vind ik meer voor in de lente, het heeft een mooie gloed en doet me denken aan de bloemetjes :) Ik denk dat ik deze kleur meer in de lente ga dragen dan ik de winter of herfst!

Welke kleur vind jij het mooist?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014