WINACTIE PAGEVIEWS

Hoii,

Ik ben aan het twijfelen of ik niet een winactie moet doen op mijn blog, want het leek me namelijk superleuk! We hebben nu ongeveer +- 5200 Pageviews. Dat moeten er... 10.000 worden!


Wat moet je doen?
- Volg NiceNailss op Twitter
- Volg NiceNailsss op InstaGram
- Plaats een reactie, onder dit artikel, zodat ik kan weten dat je mee doet aan de winactie *Vermeld wel: je gebruikersnaam op instagram & twitter. Vermeld ook je e-mail adres & je normale naam*
- Volg PhonegeekNL op instagram (ik controleer)

Wat te WINNEN?!
° Homebutton Stickers van PhonegeekNL
° Nagelstickertjes van Essence
 


Wanneer weet je zeker dat je mee doet?
Er staat al een artikel online, waar alle namen staan van de mensen die mee doen. Succes!

xoxo NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014