Review Essence LipBalm

hooii !

Ik heb pas de Essence LipBalm gekocht! Ik vond hem zo goed, dat ik even aan jullie wilde laten weten wat ik er nog meer van vind! Kijk je mee?

Ten eerste is het echt een superlekkere geur! Hij ruikt echt naar bubbelistjes (kauwgum). Zo lekker! Hij is echt heel erg zoet van geur. Net een snoepje! Wanneer je 'm opdoet, wordt je gelijk weer helemaal vrolijk.

Ook wanneer je hem al op hebt, is ie nog lekker. En hij is echt heel mooi. Op je lippen is het een hele lichte kleur lippenstift. Een nude kleur. Heerlijk!

Hoe hij eruit ziet is ook wel een hoogtepunt. Sowieso zien ze er allevier even leuk uit, maar degene die ik heb, vind ik wel echt het leukste! Ook de tekst die erop staat spreekt je gelijk aan!

Hij kost €1,39 en je kan hem onder andere halen bij de kruidvat. Ik had de rode.

Wat vind jij ervan?

xoxo NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014