Vlog- Vakantie De Biestheuvel !

Hoii,

Dit weekeinde waren er geen artikelen online gekomen. (helaas). Want ik was op vakantie! Naja, vakantie kan je het niet noemen! Familieweekeinde. Omdat mijn Oma & Opa 50 jaar getrouwd waren! <3

Onderweg :D












DAG 1
We gingen opweg.. Naar de Biestheuvel. Toen we hier gingen we uitladen enzo! Het was een supergroot huis. Het had bijna iets weg van een hotel! Lol. Er waren echt superveel kamers en het was heel erg mooi.
S'avonds gingen we de familiequiz doen die mijn moeder had gemaakt. Heel erg leuk!

Het grasveld(je) :D
Het 6-kamp
DAG 2
We hadden vandaag het 6-kamp. Dit had mijn Tante georganiseerd. We gingen allemaal van die maffe spelletjes doen. Bijvoorbeeld dat je een majo (van kleren) op je hoofd doet, en ik de pijp zit dan een bal. Deze moest je heen en weer slingeren zodat je de 5 flessen om gooide! :D

DAG 3

Het huis(je)










Vandaag hadden we bingo. Dit had mijn Oma georganiseerd. Er waren superveel leuke prijsjes. Ik had een spiegeltje, kleine kam + spiegeltje, tandenborstel :P, koetje die met de zon gaat dansen, bakje voor m'n nagellakjes en een zeepje die geur afgeeft voor in je kamer gewonnen! Heel leuk! Die middag gingen we BBQ'en. Heel erg lekker.

Hier komt ook nog een filmpje van hoor ! Deze staat zo snel mogelijk op mijn blog in een apart artikel!

Xoxo NiceNailss







© Sjabloon NiceNailss 2014