Tag: Q&A

Wat vind je van One Direction?
Ik vind het echt leuke liedjes! Vooral van 'what makes you beautiful' , maar ik ben niet helemaal fan of zoiets. Het zijn wel leuke jongens, een leuke band, maar ik zou niet met ze willen trouwen of zoiets!

Wat is je lievelingseten?
Pizzaaa!! En dan gewone pizza, zonder iets erop. Alleen kaas en tomatensaus! I'm in Love!

Waarom ben je begonnen met 'nicenailss'?
Omdat ik steeds meer ging nailarten enzo, vond ik het leuk om een account te beginnen. Ik begon op twitter, en toen het daar steeds beter op ging kwam gelijk instagram, facebook & youtube erbij! Sinds dien is dat mijn 24/7 hobby!

Heb je echte BFF's?
Lastige vraag. Ik heb een vriendin, Maaike, maar met haar heb ik soms periodes dat we heel erg veel met elkaar doen, en weer periodes waar we elkaar bijna niet aankijken. Maar het is nog nooit fout gegaan tussen ons! Ik heb verder ook Anouk, Lotte, Vera en nog een Anouk. Die zijn ook superaardig!

Wat is je favoriete ding qua 'nicenailss'?
Eigenlijk vind ik de filmpjes op youtube maken wel het leuktste! Maar iedereen z'n eigen ding !

Wat vind je van Justin Bieber?
Sorry voor de fans, maar ik vind hem echt niet leuk. Soms heeft ie 1 leuk liedje ofzo, maar verder moet ik niks van 'm hebben hoor!

Welke sport doe je?
Hockeyyy!

Wat zeggen de mensen die je kent over 'nicenailss'?
De meeste mensen vinden mijn filmpjes leuk :) en op twitter volgen ook mensen uit m'n klas me! En ik vind het ook supertof dat ik altijd zulke leuke reacties krijg over nicenailss! Mijn neef, oom en meer familieleden vinden dat ik het erg goed doe! We krijgen binnenkort ook een ander logo, mijn neef gaat er een tekenen! Tof he!

Waar ben je het meest fan van?
Ben ik niet helemaal, maar ik vind iedereen in de muziek wereld enzo wel leuk! Ariana Grande, Miranda Cosgrove, Janneate McCurdy, ze zijn allemaal supertof!

Dit was dan de Q&A! Wil je meer vragen, of miste je wat? Laat dan hieronder een berichtje achter met je vraag! Dan zet ik deze zo snel mogelijk bij de bovenstaande vragen!

xx nicenailss






© Sjabloon NiceNailss 2014