Review: Andrélon

Hoii,
Ken jij Andrélon? Echt een heel erg fijn haar merk! Lees je mee?

Andrélon heeft over het algemeen, heel erg fijne shampoos en haarverzorgingsmiddelen. Zelf gebruik ik; 'Glans' , 'Stijlvol & 'Laagjes Accent'. De laatste tijd gebruik ik 'laagjes accent' niet meer, omdat hij op is. Wat eigenlijk wel goed uitkomt, omdat ik geen laagjes meer heb.
Maar de conditioner van 'stijlvol' vind ik wel heel erg fijn! Je hoeft na het douchen, wanneer je dit s'avonds doet, je haar helemaal niet uit te kammen. En als je s'ochtends dan wakker wordt, hoef je echt bijna niets aan je haar te doen! Superfijn!
Ik zou 'm zeker aanraden voor als je recht geknipt haar hebt !

'Glans' gebruik ik alleen om mijn haar gewoon te wassen. Hij ruikt superlekker. Je kan natuurlijk ook een serie van Andrélon kopen. Voor optimaal resultaat!

Kortom: Andrélon is superfijn!
Neem ook eens een kijkje op de site van Andrélon: Andrélon.nl

xx NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014