Playboy~ Play It Rock

Hoihoi!
Ik heb al heel erg lang een luchtje, die ik had gekocht, omdat ik 'm zo lekker vond. Eerst had ik 'm aan een vriendin gegeven, maar ik wilde hem zelf ook! Hij is zo lekker, dat ik er een review over wilde schrijven! Kijk je mee?

Pluspunten:
- Hij ruikt echt súperlekker! Je zou denken dat het zo'n hele sterke geur is, maar nee, echt vrouwelijk en gewoon.. Heerlijk!
- De verpakking is echt supermooi! De bovenkant van het doosje, heeft een zwarte zoen. Ook de afbeelding op de voorkant, so cute!
- Maar dan het flesje zelf, omg, wat schattig! Hij is al superleuk om 'm alleen op een kastje te hebben staan ofzo!

Minpunten:
- De prijs, jammer, €11,50. Maar daar heb je dan wel wat voor. En het is een merk!

Mijn Cijfer: 8,7

Heb jij ook een favoriete luchtje?

xoxo @nice_nailss







© Sjabloon NiceNailss 2014