Miskopen ...

Hoihoi!
Ik heb weer €3,- verspeeld van m'n geld.. Echt heel erg jammer, iets wat ik niet had verwacht! Kijk je mee?

Zoals je waarschijnlijk weet, heb ik van Essence de DipDye poeder gekocht. Ik had er ook een filmpje over gemaakt omdat ik er zo enthousiast over was. Maar het blijkt dus een grote mislukking te zijn geweest..

Waarom?!
Ten 1e, ik was er echt superblij mee, omdat ik zó graag DipDye wilde, en ook DipDye dat goed is voor je haar. En niet wat je haar verpest. Ik dacht echt.. Dit blijft wel een week zitten ofzo. Maar het heeft alleen maar ongeluk gebracht. M'n witte trui, die je op het filmpje ziet: DIY DipDye , is verkleurd naar Roze.

Ten 2e, je kamt het 'DipDye Poeder' er zo uit. Het blijft voor geen meter zitten. Wanneer je het uitkamt, komt er een hele wolk van poeder vanaf. :(

Geschikt voor jou?
Ik denk het wel, maar ik weet het niet zeker! Want het kan zijn dat je het met water ofzo aan moet brengen, maar dit heeft dus niet geholpen. Ik weet niet wat jij er van vind (als je het hebt)!

Wat vind jij ervan?

xoxo @nice_nailss






© Sjabloon NiceNailss 2014