Blog met Maaike S.


Hallo allemaal,

Dit is het eerste artikel wat ik ga schrijven voor Maaike’s blog. ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Vandaag ga ik een oude bekende behandelen. Mensen die al langer mijn blog ( http://maaike.schaeffernl.nl ) volgen, hebben de lipgloss al voorbij zien komen in een filmpje. De Essence glossy lipblam in cherry kiss was zo lang een favoriet van mij! Meer weten? Lees snel verder!
HET PRODUCT
Een van de redenen dat de lipgloss zo lang in mijn favorieten zat, was dat hij ruikt en smaakt naar kersen! Ik ben persoonlijk gek op fruit! De lipgloss ruikt heerlijk! Het is een beetje zomer in een tube J. Maar natuurlijk is dit niet de enige reden. De lipgloss dekt best goed. Het is niet bepaalt een diep rode kleur, maar het is best mooi. Ik vind het een beetje een rode kleur voor de mensen die een echt lippenstift rode kleur nog te heftig vinden. Zeker een aanrader! 
DE BUITENKANT
Je kunt niet extreem veel verwachten van een lipgloss verpakking, toch vind ik deze best saai. Ik vind dat er iets meer op had mogen staan. Ook had de verpakking best iets groter gemogen… het tuitje, waar het product uit komt, vind ik eerder hinderlijk dan handig. Naja, het gaat om het product, en Daar ben ik wel tevreden over!

Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen!
Neem zeker ook even een kijkje op mijn blog ( http://maaike.schaeffernl.nl )
Op mijn blog komt nu ook een artikel van Maaike Ruigrok.
Tot de volgende keer!

Xxmaaike








© Sjabloon NiceNailss 2014