Tips voor Sterke Nagels

Hoihoi!

Heb jij ook last van gescheurde, droge en lelijke nagels? Hier heb ik een oplossing voor! Kijk je mee?

Hier een paar tips om je nagels mooi te houden:

Nagel Olie en Nagel Verhardener 
Je kan natuurlijk Nagel Olie van de Kruidvat gebruiken, om je nagels mooi sterk te houden en ze goed te voeden met allerlei vitaminen. Zo kan je natuurlijk ook je nagelriemen verzorgen. De Nagel Hardener is er meer om je nagels sterk te houden. Dus gebruik eerst de Hardener en dan de Olie, zodat je nagels optimaal gezond kunnen zijn. Hoe is het met jou nagels?

Vijlen en Knippen
Als je je nagels kort houdt, kunnen ze natuurlijk ook minder snel breken. Vijl je nagels regelmatig een beetje bij. Als je hele lange nagels hebt, kan je ze beter eerst knippen en dan vijlen. Je kan de vijl van de foto gebruiken, maar natuurlijk ook gewoon een vijl met een kleurtje of zoiets. Maar het voordeel van de vijl op de foto, is dat je het vuil onder je nagels weg kan halen.


Essie verzorgproducten

Had je niet gedacht! Maar Essie heeft zelf nagellak om je nagels langer te laten worden! Ook heeft Essie een lakje voor je nagels witter te laten worden, zelf heb ik hem niet, maar hij lijkt me heel erg handig en cool!

OPI base/top coat
OPI heeft sinds kort een heel erg handig lakje, een base en top coat in een! Hij kost alleen 16,95. We duur, je hebt er dan wel wat voor. Je kan deze nagellak dus gebruiken bij het begin van je nailart, en aan het einde!

Trind verzorgproducten
Trind heeft een hele collectie van de verzorging van je nagels. Op de foto zie je slechts 4 van alle lakjes. Ze kosten 4,95. Best duur. Maar als ik de meningen verzamel van allemaal andere mensen, schijnt het wel een goed merk te zijn. Wat vind jij ervan?


Vraagje?
Zouden jullie het leuk vinden als ik een test van iets doe, een mascara test doe, zoals @missnagellak op twitter. Of een Handcréme test. Of een ander soort test waarvan ik dan een blogspot maak en je dan in mijn blog komt. Heb jij een ander idee voor een test of wil je graag mee doen? Laat het dan even weten op twitter (@nice_nailss) of bij de reacties!






© Sjabloon NiceNailss 2014