Swatch: Catrice Carl Says Dress Chick

Hoihoi !

Ik heb vandaag voor jullie weer een Catrice lakje geswatched! Hij is echt heel erg mooi! Het is namelijk een hele mooie winterkleur van de Ultimate Nudes collect van Catrice. Hij is denk ik wel een van de allermooiste. Want ik heb er nog eentje, en die dekt dus helemaal niet goed.
Zoals je op de foto ziet, dekt hij heel erg goed, en is het dezelfde kleur zoals je ziet op het potje. Ik vind dat je hem heel erg goed voor een Manicure kan gebruiken en ook voor een nailart met iets van Roze erin. Alleen de kleur is een beetje somber roze. Er zijn ook kleuren van Catrice die er echt uit springen.


De naam van het Catrice lakje is: 090 Carl Says Dress Chick en nummer 34.
Het lakje geeft een mooie dekking over je nagels en een 2e laagje is dus echt niet nodig. Zelf topcoat niet, want deze nagellak glanst van zichzelf al heel erg mooi.

Mijn cijfer: 8,2






© Sjabloon NiceNailss 2014