Nagelolie van de Kruidvat

Hoihoi!

Ik ben vandaag gaan shoppen en ik heb dit gevonden bij de Kruidvat ! Kijk je mee?

Ik vond dat ik mijn nagels maar eens moest gaan verzorgen, omdat er regelmatig lelijke scheuren enzo in komen, en ik wil dit graag voorkomen. Vandaar heb ik deze nagel olie gekocht. Ik vind deze olie wel heel erg lijken op olijfolie, alleen dan met een ander geurtje.

Ik ga deze nagel olie vandaag voor jullie testen!
Mijn nagels voor de olie erop ging.
Dit zijn mijn nagels voordat de olie erop ging, ze waren lelijk, gescheurd aan de bovenkant.. genoeg redenen om er wat olie op te smeren !

Dus.. hoe breng je de olie aan?

Mijn nagels met de olie erop.
Wat je doet is eigenlijk heel simpel, eerst lak je je nagels met de olie en daarna doe je nog wat olie op je nagelriemen en dan moet je het lekker inmasseren. Dit kan je het beste s'avonds doen, zodat het s'nachts lekker in kan trekken.

En wat is er nou beter aan je nagels?
- je nagelriemen zijn veel zachter, je kan ze dus makkelijker terugduwen
- je nagels worden gevoed, dus worden ze ook sterker

Alleen een nadeel.. De prijs. Hij kost €3,15. Ik vind dit wel iets te duur als je dit vergelijkt met de rest van de producten van Kruidvat.
De nagellak is nummer 11 en hij heeft geen echte naam, gewoon nagelolie.


Mijn cijfer: 7,9

Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad en het leuk vond en misschien wel zelf gaat gebruiken !

xoxo @nice_nailss







© Sjabloon NiceNailss 2014