Nagellak in overvloed

Hoihoi!
Ik ben gister bij een vriendin geweest en we hebben samen van alles gedaan, zoals nagellak en make-up! Kijk je mee?

Nagellakjes!
Dit is al het nagellak van wat we samen hebben! Echt superveel! We hadden ze later nog gesorteerd op kleur! Was wel een werk hoor! Hoeveel nagellak heb jij?




Nagels Lakken
Toen we alles hadden gesorteerd enzo, ging ik met caviar de nagels van Maaike doen. (mijn vriendin) ! Eerst lakte ik de nagel zwart, en toen deed ik de caviar eroverheen. Ik het de zwarte caviar van de Action gebruikt. Ik vind het zelf erg mooi gelukt!




Make-Up
Daarna ging Maaike mij opmaken. Ze kan het echt heel erg goed! Ze heeft ook een site: maaike.schaeffernl.nl ! Daart staan allemaal leuke dingen over make-up enzo! Zij maakt trouwens ook filmpjes! Net zoals mij!




xMaaikeblog & Nicenailss in Samenwerking
Toen we met elkaar afspraken, had Maaike, een heel erg leuk idee. Want ik schrijf alleen over nagels, en zij alleen over make-up. Zo kwam we op het idee om elke week, en artikel te schrijven voor op elkaars site! Dit gebeurd ongeveer elk weekeinde! Houd dus nicenailss1.blogspot.nl en maaike.schaeffernl.nl goed in de gaten!

xoxo @nice_nailss






© Sjabloon NiceNailss 2014