Make A Note By HEMA



Alle dingen die je nog moet doen onthouden is onmogelijk. Helaas is de mens daar niet slim genoeg voor. Maar er is een mogelijkheid om wel alles nog te onthouden. Er zijn namelijk diverse notitie boekjes waar je van alles in kunt schrijven. Vandaag review ik het notitie boekje 'Make A Note' van de Hema. Ik laat zien wat je allemaal erin kunt schrijven, en waarom dit hét boekje is en niet andere boekjes.



Naast dat ik dit boekje review, wil ik ook nog iets vertellen, wat super leuk is. Maar dat komt ergens anders in dit artikel. Laten we beginnen met de review!





Dit boekje kocht ik op het aanraden van Julia, op het Hema Persevent. Ik gebruik dit boekje echt heel vaak, want het is super handig. De layout van het boekje vind ik heel erg tof, de kleurkeuze past ook heel erg goed bij het geheel van het boekje. Het ziet er gezellig uit, en is van de binnenkant ook nog eens heel erg overzichtelijk. 


Zoals ik al zei, heel overzichtelijk. Alles gewoon strak met lijntjes, en vakjes waar je je icoontje neer kan zetten. Ik gebruik steeds een V, want dat vind ik wel zo leuk staan. Ook staat er boven elke rechter pagina 'make  a NOTE'. Dat stimuleert je ook wel een beetje om wat notities op de schrijven. Het boekje heeft genoeg bladzijden, dus je kan wel even door met zo'n boekje. 



Dit boekje gebruik ik vooral voor blog ideeën te onthouden. Ook schrijf ik er wel eens notities in voor school of bijvoorbeeld dat ik nog foto's moet bewerken. Of dat ik een filmpje moet bewerken, het maakt niet uit wat het is. Zoals je op de foto ziet schetste ik ook de layout van mijn site, hoe ik die graag wilde. Het is helemaal naar mijn zin geworden, want ik vind het zo heel erg mooi. 



En dan nog het persoonlijke gedeelte, want ik wil jullie iets heel erg leuks vertellen. In November heb ik op het aanraden van Yasmine HOI gemaild. HOI staat voor Hoe Overleef Ik, dat is een tijdschrift. Ik denk dat je het wel kent! Maar goed, ik kreeg afgelopen week een mailtje dat ze mij graag in hun tijdschrift wilde zetten. Dat houd in dat ze een stukje schrijven over je blog en YouTube kanaal. Op 30 Mei komt het stukje in het tijdschrift, wat wordt verkocht in de winkel en ik kom volgens mij ook op de site. Dus, als je het leuk vind kan je dan het tijdschrift kopen. Ik ga er zeker weten nog een blogpost over schrijven. Ben echt super blij! :D


 Ook heeft dit boekje een lintje, zo kan je precies bij houden waar je bent. Ik vind de pagina's in het geheel ook heel erg tof eruit zien. De pagina's zijn rond afgesneden, dat vind ik er heel erg tof uit zien. Ook dat ze een beetje gelig zijn in plaats van wit, is ook wat anders dan doorsnee notitie boekjes. 




Dat was dan mijn review + persoonlijke praatje. Ik hoop dat je het leuk vond. Dit is weer is een lifestyle artikel, want ik vind het ook niet leuk om steeds over beauty te praten enzo. Vandaag heb ik ook even tegen de camera gepraat, omdat ik dat soms gewoon heel erg leuk. Dit boekje kost €3,50, dus dat valt heel erg mee. Hij is bij de Hema te koop, dat spreekt wel voor zich, haha. 

Wat voor notitie boekje heb jij? Zou je deze kopen?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014