Tag: Get To Know Me!

Op internet kwam ik een leuke tag tegen; Get To Know Me!. Dit is een vragenlijst met vragen over jezelf. Zo kunnen jullie ook wat meer te weten komen over mij, Maaike. Want ik doe ook andere dingen dan bloggen en twitter. Ik vind het ook geen probleem om wat meer te vertellen over mezelf :) Veel plezier met het lezen van deze tag! Lees je mee?




Geboortejaar? 1999
Hoe Lang Ben Je? 1,61
Waar dacht je aan toen je wakker werd? Shit, ik ben lek gestoken door een mug.
Waar ben je op dit moment? Aan mijn bureau in mijn kamer. Mijn favoriete plekje.
Single/Relatie? Single
Beschrijf jezelf in het kort, maar krachtig. Creatief, Hockeyer, Aardig, Serieus.
Wat zou je op dit moment willen? Dat de cijfers op school iets om hoog gaan, en dat ik ietsje meer comments krijg op artikelen, want dat vind ik superieur!
Wat is je doel in je leven? Een eigen bedrijf starten of een blog doen als werk :D
Waar ben je bang voor? Spinnen met hele lange poten, en hockeyballen die op je worden geslagen.
Heb je een rijbewijs? Nee

Nagellak of lippenstift? Nagelakk !!!
Wat is je favoriete seizoen in het jaar? Zomer, dan kan je al die leuke gekleurde kleren aan en het weer is dan altijd zo lekker :)
Wil je ooit gaan trouwen? Jaa, maar nu nog niet.
Ben je een heathy Freak? Ik eet elke dag wel een appel en drink jus du'orange, maar ik snoep soms ook wel veel hoor !
Welke kleding/makeup wil je nu graag? Ik zou altijd al een echt nagellakje willen van O.P.I. of een mac - make-up product.
Heb je tattoos/piercings? Nee
Draag je een bril? Nee
Wat is jou perfecte pizza? Gewoon alleen met kaas en tomatensaus, goddelijk!
Favoriete eten/drinken? Chocomelk met pannenkoeken.
Wat deed je vanochtend om 8u? Wakker worden en Brain Games kijken.
Wat is het laatste wat je hebt gekocht? Volgens mij iets van make-up, ik was naar het Alexandrium geweest, ik denk iets van de Big Bazaar.
Favoriete ijsje? Cookie!


Met hoeveel kussens slaap jij? 6, maar er ligt er maar 1 echt bij me, en de anderen zwerven een beetje rond in mijn bed.
Ben je een ochtend of een avond persoon? Persoonlijk vind ik de avond veel leuker, want dan kan je lekker met je familie op de bank zitten enzo. Maar s'ochtends doe ik veel meer. In het weekeinde blog ik, en maak ik ook gelijk huiswerk enzo.
Ben je geordend of rommelig? Rommelig, mijn kamer een week geen rommel is erg knap!
Wat wil je nu graag zien? Holland Got Talent
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Een mooie grote blog opgestart te hebben en er geld aan kunnen verdienen, misschien ook wel mijn eigen bedrijfje.

Wie mis je op dit moment? De gezelligheid van een vriendin die in een dip zit.
Ben je verlegen? Ja, maar als ik je eenmaal ken dan ben ik dat niet meer hoor!
Heb je een accent? Niet echt, alleen soms een 'R', een Rotterdamse 'R'.
Heb je broers/zussen, hoe oud? Ik heb 1 zusje, die is 11. 2 broertjes, de ene is 12 en de andere is 6.
Hoe ziet jou dagelijkse leven eruit? Ik sta op, ga eten en tandenpoetsen enzo. Dan doe ik mijn make-up op en ga ik naar school. Als ik thuis kom ga ik meestal even bloggen en wat drinken. Daarna begin ik aan mijn huiswerk en blog/skype ik tussendoor nog even. Dan ga ik eten en tv kijken, daarna ga ik weer slapen.

Pfoe, dat was dan de tag; Get To Know Me! Wat een lange tag zeg, maar nu weten jullie ook wel heel wat over mij. Zou jij nou speciale tags willen zien? Meld het dan!

Wat vind jij van deze tag?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014