Photo Diary NiceNailss #3






















Wow, er is alweer een week voorbij. Sommige dagen waren niet erg leuk, maar anderen staken er als pieken bovenuit. Vrijdag was een superleuke dag, alles zat mee. In dit artikel ga ik in foto's laten zien wat ik deze week gedaan heb. Kijk je mee? Veel plezier!



Ik begon deze week goed, ik ontving dinsdag een pakketje van Skinpharma. Je kon meedoen aan een onderzoek en daarmee iets verdienen. Zo heb ik dit PUPA lakje mogen ontvangen waar de review inmiddels alvast van online staat.




























s'avonds kijk ik meestal voor de TV van die programma's die mijn broertje ook leuk vindt. Dit was 'bubbelguppies' volgens mij. Om dit wel eens te kijken is best leuk, het zit grappig in elkaar :) Kijken jullie ook wel eens van die kinder programma's?

Yay! De laatste tijd heb ik echt superveel pageviews. Op een dag (vorige week) had ik in de 400 pageviews , wow! Deze week had ik elke dag bijna 300 pageviews. M'n teller van pageviews per maand staat bijna op 5.000 :D 

Dit was mijn prachtige uitzicht toen ik stond te wachten op de brug. Ik fiets meestal naar school met mijn vriendinnen. Het regende, dat maakt het fietsen echt een stuk minder leuk. Zomer is veel leuker!

Dit is iets wat mijn week ook veel leuker maakte dan normaal. We deden bij Scheikunde een proefje, voor het eerst in 2 jaar. Dat werd wel eens tijd, haha! We moesten een oplossing, suspensie en emulsie maken. Het was echt tof!

Deze week hadden we ook teken, zoals gewoonlijk. Ik vond het wel leuk om een keer aan jullie mijn geweldige creativiteit te showen. Het stelt 2 kanten van muziek voor, de linkerkant is de rock muziek en de  rechterkant is hele rustige muziek. In het midden komen ze bij elkaar en weten ze niet wat ze moeten doen, wat heb ik toch geniale ideeën, haha!

Hmm.. Hier zie je de huisarts. Ik moest helaas naar de dokter omdat ik heel erg last had van mijn voet. Het bleek dus dat er een ontsteking in zit. Nu moet ik 2 weken lang een pilletje slikken. Hopen dat het snel over gaat, want ik wil weer hockeyen!

Woehooeee! Ik kreeg een supermooi nagellakje van This Is It in mijn schoen. Sinterklaas weet wel wat ik leuk vindt ^.^ Inmiddels staat hier ook al een review van online, wat een toffe kleur! Weet ik ook gelijk wat de kwaliteit van This Is It is :)

Foto's importeren.. Zoals gewoonlijk. Dit zijn niet eens foto's voor 1 artikel. Waarschijnlijk zitten er tussen al deze foto's, die er nog moeten komen, maar 6 goede foto's ofzo. Maar dat maakt niet uit, foto's schieten is leuk :)

Toff!! Ik kreeg deze tweet binnen van Vera Camilla. Ik had haar gelinkt op twitter bij 'mijn favoriete blogs'. Wist echt niet dat ze ook zou gaan kijken. Ik ben er zo blij om, echt cool!

Ook werd er vrijdag nog een neefje geboren, maar ik weet niet of ik daar een foto van  mag posten. Hij heeft Mads, het is een jongetje <3 











Zo, mijn white board staat ook weer vol. Zo weet ik wat ik moet doen voor school, hockey, voor mezelf en voor mijn blog. Echt handig! Zoals je ziet wil ik naar de action.

Wow, het effect van 'matt' komt niet echt goed over op deze  foto. Naja, hier zal je morgen nog een turtorial van zien op mijn blog. Houd nicenailss.nl goed in de gaten! Het is wel aan de vroege kant, nu al kerst-nailarts. Maar zo kunnen jullie wel alvast ideetjes op doen :)


Zaterdag was ik ook nog naar de Primark geweest. Je zal deze week een review zien van een aantal producten. Het was trouwens echt superdruk, niet normaal! 

Dit zijn de spulletjes die ik bij de Primark gekocht heb. Totaal 5 euro, van de oogpotloden zal je nog een review online zien komen! De kam is echt heel fijn, hij kamt je haar makkelijk uit. De speldjes had ik gewoon nodig, ze belanden allemaal in de vuilnisbak, stofzuiger of ergens anders.. :( 

Dat was dan mijn week voor deze keer, ik hoop dat je het leuk vondt! Als je nog voorkeuren hebt op reviews, filmpjes of andere artikelen, kan je het altijd even in de comments zetten. 

Heb jij een leuke week gehad?

Liefs, Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014