Soap World #1 - Blokjes


In de unboxing van Soap World beloofde ik dat ik de zeepjes zou reviewen op mijn blog. Dat moet ik dan natuurlijk ook wel doen! Ik ga ze niet allemaal in één keer reviewen, maar ongeveer 3 á 4 zeepjes tegelijk. Lees snel verder als je nieuwsgierig bent naar de zeepjes!





Naja, zoals je aan de titel kon zien, review ik de blokken. Ik heb drie grote blokken zeep gekregen van Soap World. Grappig feitje trouwens; je kan bij Soap World je eigen zeepjes laten maken, dus met je eigen naam erop of met het logo van je bedrijf!




Dit is het zeepje, waar Roos op staat. Ik vind het heel moeilijk om zeepjes goed te beschrijven, omdat ik helemaal niks heb met noten of zulk soort dingen. Ik weet er helemaal niks van, gewoon proberen! 
Dit zeepje ruikt best wel zoet. Ik vind dat het wel iets heeft van een roos, naja, gewoon een soort bloemengeurtje. Het zeepje voelt prima aan, alleen ik vind het wel jammer dat er bruine stukjes in zitten. 




Ook kreeg ik dit witte zeepje. Wit zegt het al, neutraal. De geur is niet echt heel bijzonder, net zoals de vormgeving van het zeepje. Het is gewoon de geur van een zeepje waar je niet bij denk van; wauw, dat is cool!





Dan hebben we nog dit orange zeepje. Ik was hier in de video heel enthousiast over omdat het aan een touw zat. Het onderscheidt zich daarom van de andere zeepjes en ik vind het er gewoon heel erg leuk uit zien. Dit zeepje ruikt wel een beetje als het witte zeepje, maar dan wel met een heel klein beetje sinaasappelgeur erin. 



Mening over de zeepjes? Ik vind het gewoon prima zeepjes. Er is niet veel op aan te merken. Wil je ook een zeepje? Dan kan je hier klikken. 

Welk zeepje vind jij het leukste? Welke zou jij kopen?

Love,
Maaike






© Sjabloon NiceNailss 2014