EGOSketch - Ontwerp Je Eigen Hoesje!

Dit is een artikel in samenwerking met Ego Sketch



Vandaag een hoesjes-review voor jullie. Ik mocht een hoesje ontwerpen bij EGOSketch. EGOSketch is een webshop waar je je eigen hoesje kan ontwerpen; met je eigen foto! Overgens kan je er ook nog tekst aan toe voegen. Kijk je mee? Veel plezier!



Ik heb een paar weken geleden een hoesje van HoesjeMaken gereviewd. Ik zal in dit artikel het hoesje van EGOSketch reviewen, maar ook een beetje vergelijken met HoesjeMaken. Zo kan jij, als je ook een hoesje zou willen ontwerpen, kijken waar jij  jou hoesje zou bestellen.



Toen ik het hoesje binnenkreeg merkte ik dat het heel erg goed zat ingepakt; ik kreeg het bijna niet open! Er zit een soort vuilniszak omheen gepakt zodat het niet kan beschadigen; pluspunt! Het doosje waar het hoesje in zat was ook heel mooi naar het bedrijf gemaakt, het hoesje zat erg goed ingepakt, deze kan dus niet beschadigen! Bij HoesjeMaken zat het in een doosje.



Wat ik merkte bij de kwaliteit van het hoesje is dat die van HoesjeMaken veel vlakker is en die van EGOSketch erg veel reliƫf heeft. Bij EGOSketch is het een soort idee van een hele slechte vijl. Dit kan wel zijn voordelen hebben, want dan kan het minder verschuiven op waar je je telefoon neerlegt.



Wat een beter punt van EGOSketch in vergelijking met HoesjeMaken is dat het hoesje bij de camera een kleiner oppervlak heeft. Zo kan je je hoesje beter aanpassen in plaats van dat je daar rekening mee zou moeten houden.
Bij HoesjeMaken hebben ze een betere kwaliteit van foto's. Ik merkte, toen ik de 2 hoesjes met elkaar vergeleek dat die van HoesjeMaken een betere kwaliteit had dan die van EGOSketch. Maar bij EGOSketch kan je wel je eigen tekst op de zijkant zetten, en dit kan niet bij HoesjeMaken. Dat is wel een pluspunt voor EGOSketch. 



Kortom: Het hoesje van EGOSketch is wel minder dan die van HoesjeMaken. Ik raad je dus aan om een hoesje te ontwerpen bij HoesjeMaken, want deze hebben duidelijk een betere kwaliteit. Wel heb je bij EGOSketch een kleinere ruimte om je camera, en dat is dus wel beter. 

Welk merk lijkt jou het beste en wat vind jij van EGOSketch?

Liefs, Maaike







© Sjabloon NiceNailss 2014