Selfmade: Purple Swirl Nails


Hee Meiden!

Ik ben weer bezig geweest met nailarten, en ik heb lekker iets zomers gemaakt. Het lijkt ook wel weer een beetje op snoep, geen idee waarom. Ik vind het er in elk geval lekker zomers uit zien! Het ziet er misschien lastig uit, maar het is best wel simpel!

Hoe maak je deze nailart?
  • Lak je nagels wit, ik heb wit gebruikt van Essie 'blanc'. Wacht wel totdat je nagels droog zijn!
  • Begin daarna ik het midden van je nagel met een stip. Deze stip trek je door als een rondje naar de linkerkant. Daarna draai je steeds om het vorige rondje heen. Ik heb hierbij een paarse striper gebruikt.
  • Om je nagels te beschermen, gebruik je topcoat. Ik ga van deze nailart misschien nog een filmpje maken of een turtorial!
Wat vind jij van deze nailart?

Liefs,
NiceNailss






© Sjabloon NiceNailss 2014