NNRW: LipSmackers

 

Heii,

Ik ga vandaag aan jullie laten zien wat ik vind van de Lipsmackers van Coca Cola, Fanta en Sprite.
Dit is trouwens de allereerste review van de NNRW!



Ieder meisje heeft dit wel, droge lippen. In de koude winterperiode en in de overgang van winter naar zomer bijna niet de vermijden. Je hebt echt iets nodig voor je lippen. Je kan natuurlijk altijd, gewoon zoals normaal, lippenbalsem, vaseline of labello gebruiken. Maar hoe leuk is het nou om een smaakje + geurtje op je lippen te hebben van je favoriete drankje?!

Daar heeft Coca Cola iets op gevonden; de lipsmackers. Wat mij betreft, een geniale uitvinding die echt bijna onmisbaar is voor meiden rond de puberteit en ouder!

Te beginnen bij de originele Coca Cola, zonder prik ofzoiets. Voelt heel erg lekker aan op je lippen en geeft geen bruin effect, wat erg fijn is. De Coca Cola is bruin van kleur en heeft de geur van een colaflesje, net zoals de lipsmacker 'Coca Cola Vanille'. Maar deze is bijna écht een colaflesje omdat er in een colaflesje natuurlijk van dat witte spul zit; vanille. Verder is de originele Coca Cola gewoon heel erg lekker. Voor het slapen gaan of gewoon tussendoor. De lipsmackers helpen ook prima tegen droge lippen. Het is te vergelijken met lippenbalsem of labello.

Sprite, niet een van mijn favorieten. Geeft een witte gloed op je lippen en heeft een prikkelige geur. Niet erg fijn. Ze hadden deze lipsmacker beter geen kleurtje kunnen geven!

Dan de Coca Cola Cherry/Vanille. Yumm! Ik hou van deze 2 kanjers! Deze draag ik het vaakst. Ze zijn gewoon superlekker. Ookal heb je geen droge lippen, het is gewoon heel erg fijn om ze op te hebben!

En Fanta, niet te vergeten, we hebben in de Fanta meerdere versies waarvan in Amerika ook drinken te koop is. Aan sommige zou ik echt niet moeten denken omdat dat op te drinken!
Versie 1 is de Strawberry; deze geeft je lippen iets meer kleur. Het is een erg lekkere, zoete geur die elk meisje wel lekker vindt!
Versie 2 is de Orange; meer een geurtje om bijen weg te houden. Het doet me denken aan een geurkaars zodat er geen vliegen naar je toe komen. Jammer! Ik had wel meer verwacht. Misschien een lekkere sinaasappel/mandarijn smaak en geur... Op de foto kan je wel duidelijk zien wat ik wel en niet gebruik!
Versie 3 is de PineApple; dit is de gele in het rijtje op de foto. Hetzelfde verhaal als bij de Orange, maar dan nog meer extreem.. In de verkeerde richting!
Versie 4 is de Grape; geen idee wat 'grape' ook mag betekenen, maar niet mijn favoriet. En die van jou?

Je kan de lipsmackers los kopen bij de Kruidvat en de ICI Paris. Bij de ICI Paris kosten ze €2,? voor een los en voor een hele set betaal je €9,-. Bij de Kruidvat kan je er een los kopen voor €1,60.

Ik hoop dat je dit een leuk start artikel vond van de NNRW!

XX NiceNailss


















© Sjabloon NiceNailss 2014